divendres, 14 de maig del 2010

Sessió de relaxació guiada a una Biblioteca

Rodejades de llibres i en una antiga masia rehabilitada com a Biblioteca Municipal vam poder gaudir d'una sessió de relaxació irrepetible.
Tot i que a primer cop d'ull pot resultar una mica extrany fer una classe de relaxació a una biblioteca; penso que aquestes experiències s'han d'aprofitar ja que no tots els dies es presenten oportunitats d'aquest tipus.
Estiraments, consciència corporal, respiració i una meditació guiada que tenia com a eix central la utilització del color pel nostre benestar fisic, emocional i mental (cromoterapia) van ser les claus de la sessió.
Gracies a totes per compartir amb mi aquest dia tan especial.

2 comentaris:

  1. Hola Carmen, no ho trovo gents extrany el fet de la pràctica de rel.laxació en una biblioteca, ja que jo, des de petita que em tanco en una biblioteca quant vull trovar pau ja que això es el que m'inspiren. Vaig agafar la teva tarja al forn Gemma i vaig veure les sessions en la carta del mes, que de sseguida em van cridar l'atenció però no se'm adapten als meus horaris. Salutacions.

    ResponElimina
  2. Hola Consol,

    Fins ara no havia vist el teu comentari, ho sento pero encara soc una mica "novata" amb el blog ...jejeje. M'alegro molt que la meva proposta et sembles adient, penso que totes la vam disfrutar molt.
    Aquest mes d'octubre he obert classes regular a Viladecavalls, fem ioga i d'altres tecniques de relaxació, si t'encaixa algun horari pots venir a provar una classe sense compromis.
    Una abraçada,
    Carme

    ResponElimina